Training hospitality voor nieuwe medewerkers

Het visitekaartje zijn van úw bedrijf:
Heeft u een familiebedrijf, draagt u vooral punctualiteit uit, kwaliteit of flexibiliteit? Uw identiteit is precies waarvoor uw klanten voor úw bedrijf hebben gekozen! Hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers deze identiteit vervolgens uitdragen naar uw klant, oftewel, uw visitekaartje zijn? In deze training leren de medewerkers uw bedrijfsidentiteit zichtbaar te maken in hun werk, gedrag en houding.

Na afloop van de training weet de medewerker:

-Hoe hij/zij het visitekaartje van uw bedrijf kan uitdragen;
-Wie zijn klant is en begrijpt hoe deze naar de algehele dienstverlening kijkt (níet  alleen een schoon pand);
-Hoe zichtbaar werken klantgericht werken wordt;
-Hoe te reageren op vragen of opmerkingen van de klant;
-Ideeën en tips waarmee hij/zij op een authentieke manier klantgericht kan gaan werken;

Voor wie?
Deze training is voor alle (nieuwe) medewerkers binnen uw organisatie bedoeld. Denkt u vooral ook aan de medewerkers die in dienst komen bij een overname of contractswissel. Medewerkers wisselen van bedrijfskleding en materiaal en gaan werken onder hun nieuwe leidinggevende. Houding en gedrag verandert niet automatisch mee!

Vooropleiding
Om met succes deel te nemen aan de opleiding is geen vooropleiding vereist. Wel dient de cursist Nederlands te begrijpen en te spreken op minimaal A2-niveau.

Certificaat
De cursist ontvangt na afloop een certificaat van deelname aan de Training Hospitality.

Kosten
De opleidingskosten bedragen € 100 per deelnemer.